Växla upp er digitala utveckling och uppnå era

företagsmål med hjälp av Gateway Digital´s Center of Excellence.

Börja nu!

Gateway Digital´s Center of Excellence är en modell som bygger på engagemang, där affärs och teknologi experter i samspråk med kunden identifierar och adresserar de krav och utmaningar som driver förändringar i ett tekniskt landskap.

Tillsatta experter jobbar tillsammans med kunden för att identifiera, förstå och genomföra lämpliga lösningar och tjänster.

Tjänsterna som vårt Center of Excellence erbjuder är inom teknisk konsultering, digital transformation och produktinnovation över en rad olika industrier och branscher.

Kompetenscentrumet består av två lag, ett ”kärnlag” och ett ”projektlag” för att effektivisera affärsprocesserna och säkerställa kvalité.

Kärnlaget

Kärnlaget ansvarar för att förstå kundens verksamhet samtidigt som de hanterar och koordinerar projektet i dess helhet. Agerar även som kontaktpunkt mot kunden genom hela projektet, från början till slut.

Projektlaget

Projektlaget är ett flexibelt och agilt lag som ansvarar för varje enskilt projekts verkställande. Här adresseras specifika önskemål och hög kvalité säkerställs genom projektens utförande.

Kontakta oss för att veta mer!

Varför Center of Excellence?
  • Högre ansvarstagande

    • |Direkt involverade i planering
    • |Kontinuerlig utvärdering av styrkor och svagheter
    • |Enkla och förståeliga arbetsblad
  • Kontinuerlig utveckling och leverans

    • |Snabbare lansering av nya funktioner
    • |Användarvänliga och familjära resurser
    • |Strukturerade, regelbundna möten och statusuppdateringar
  • Kosteffektivt

    • |Öka produktiviteten med lag som arbetar långsiktigt
    • |Mer ekonomiskt än att headhunta individuella utvecklare
  • Snabbare och effektivare arbetsflöden

    • |Agila lag
    • |Öppen för repetition i projektets omfattning
    • |Enkelt resursskalbarhet
core-graph